-

perjantai 8. elokuuta 2014

Oh well...

Tää mun postaustaukojen venähtäminen vaikuttaa olevan nykyään enemmän sääntö kuin poikkeus. Mun kynnys kertoilla täällä elämästäni on jotenkin huomaamatta kasvanut korkeammaksi ja sen lisäksi koneella istumista töiden jälkeen ei tule harrastettua oikeastaan ollenkaan. Tuntuu, etten ehdi panostaa tähän niin paljon, että ketään kiinnostaisi lukea nopeita päivityksiä tyyliin jesjes, samat parsat tuli taas tänään syötyä, puntteja nosteltua ja vähän aerobisen parissa hikoiltua. Treeniblogeja on joka toisella nykyään, ja mä en ole ikinä ollut sellainen, että innostaa tehdä sitä mitä muut vaan yleensä päinvastoin. :D

Olette aivan ihania ja oon saanut teiltä ihan hirveesti tsemppausta - toivottavasti olen pystynyt sitä tän blogin kautta myös jollekin muulle antamaan. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä viesti <3