-

tiistai 15. huhtikuuta 2014

KIITOS

Fiilis on uskomaton, mieletön ja onnellinen! Wow! Mä tein sen! Voitin mun ensimmäisen kisan. Pikkuhiljaa alan tajuta mitä kaikkea tää mun kohdalla tarkoittaa, mutta eilinen ja itse kisapäivän ilta meni kyllä vaan onnen- ja hämmennyksensekaisessa sumussa... En oikein ehtinyt tajuta mitään. Kisan jälkeen mut kiidätettiin siltä seisomalta dopingtesteihin (missä vierähti aikansa, koska rutikuivasta kropasta oli aika työn takana puristaa näytettä ulos :D), ja sen jälkeen melkein kaikki olikin ehtineet lähteä kisapaikalta, joten jatkoin hämmästelyä kotona... :D

Mun kisapreppiin sisältyi tunneskaalaa ihan laidasta laitaan. Mä olin välillä (useimmiten, onneksi) pää pilvissä ja onneni kukkuloilla odottavaisin ja innostunein mielin, välillä ärsyynnyin pienimmästäkin sanasta tai väärästä katseesta ja välillä oli niitä aikoja, että ajattelin alakuloisena ettei kunto ehdi sellaiseksi kuin sen pitäisi kisaan mennessä ehtiä. Opin matkan varrella aika tehokkaasti työntämään mulla niin voimakkaasti pintaan tulevia tunteita sivuun ja ammentamaan keskittymisen ja voiman niistä tavoitteista, joita olin itselleni asettanut. Kisapäivässä olikin sitten se jännä juttu, että mitään kovin suuria tunnetiloja en silloin käynyt läpi ennen itse kisaa. Mä vaan tein ne jutut, jotka olin ajatellut tekeväni. Kunnes sitten yhdessä vaiheessa (olisko ollut ennen t-kävelyä) olin menossa lavalle ja kuulin että joku Alicia Keysin biisi pauhas kajareista...ajattelin, että lempparilaulaja, jes, nyt on mun hetki! :D Ja sitten kun voitto sieltä napsahti, tunteet vihdoin tuli, ja purskahdin itkuun kun tajusin että seisoin viimesenä rivissä, josta yksitellen tyttöjä asteli hakemaan pokaalinsa. Mieletöntä.


Kuva Pakkotoiston galleriasta

Mun matkalla on ollut tukena lukematon määrä ihania ystäviä, kavereita, tuttuja, sukulaisia ja myös yrityksiä. Jokaisella on ollut mulle iso merkitys matkan varrella ja oon äärettömän kiitollinen siitä kaikesta tuesta ja kannustuksesta jota olen saanut. KIITOS, että olette uskoneet muhun <3

Haluan kiittää tämän kisavalmistautumisen yhteydessä tukeneita yhteistyökumppaneitani:
- Best Body Nutrition Finland, kiitos laadukkaista urheiluravinteista matkan varrella.
- ostosmaailma.fi , kiitos sponsoroinnista ja siitä että uskoitte mun tekemiseen!
- Zero Point, kiitos laadukkaista kompressiosäärystimistä, jotka auttoivat jalkoja palautumaan kovista treeneistä.
- Oi! Oi! Brazil, kiitos ihanista ja iloisen mielen antavista treenivaatteista :)
- Fressi Kamppi, kiitos kisapreppini loppuajan treenifasiliteettien tarjoamisesta.
- Tampereen Kauneusateljeen kosmetologi Suvi Parhamaa, kiitos kauniista kisakynsistä sekä ihanan kasvohoidon ja sokerointien tuloksena hyvästä pohjasta kisavärille ja -meikille.
- Espoon Urheiluhierojakoulun hierojaopiskelija Mia-Melinda Rinta-Valkama, kiitos lihashuollosta matkan varrella.
- Ruohonjuuri Kamppi, kiitos laadukkailla tuotteilla treenieni tukemisesta. 

Kuva: Markku Visuri Photography
Isoin kiitos tuesta ja tsempeistä mun rakkaalle miehelle, joka on saanut osakseen paitsi mun loputtoman intoilun ja energiapallona edestakas sinkoilun, myös känkkäränkkäpäivät, raivokohtaukset, epätoivon hetket ja väsähtäneet illat. Kiitos mun perheelle ja anopille minigrip-pussien kanssa paikalle saapuvan ja pyykkivuoret taakseen jättävän fitnessnaisen majoittamisesta kerta toisensa jälkeen Suomeen saapuessa.

Kiitos kaikille ystäville ja tutuille kannustavista sanoista ja siitä että ootte uskoneet mun tekemiseen! Mieletöntä! Oon saanut teistä uskomattomat määrät energiaa! Ootte ihan MAHTAVIA!!!

Kiitos mun aivan ihailtavan ammattitaitoiselle valmennustiimille Marjo Krishi ja Anna Virmajoki sekä kaikki ihanat tiimin tytöt. Annan kanssa viimeistelyviikkojen kanssa päästiin tutustumaan paremmin ja ystävystymään, ja Anna valoi muhun uskomattoman määrän luottoa tekemiseen ja hyvin tsemin viedä homma loppuun asti. Oon niin kiitollinen, Anna ja Marjo on molemmat ihania ja mielettömän hyväsydämisiä ihmisiä.

Kiitos huoltajana toimineelle tiimikaverilleni Jaanalle, joka oli oikea aarre kisapäivänä. Mä olin melkoisen otettu siitä, että Jaana oli pakannut kisapaikalle mukaansa jopa omat kisabikininsä siltä varalta, että kisabiksuille tapahtuisi jotain. Samoin kiitokset kisasiskolleni ja tiimikaverilleni Lissulle, jonka kanssa meillä oli niiin hyvä meininki kisapäivänä. Yhdessä ei päästy prepin aikana etäisyyden vuoksi treenailemaan, mutta onneksi on facebookin chatti, jonka kautta pääsee vuodattamaan millon mitkäkin fiilikset :)

Kiitos aivan uskomattoman ammattitaitoiselle ja ihanalle Lihashuoltamon Tuija Pelkoselle, jonka käsittelyssä mun selkävaivat on lähteneet tipotiehensä ja olen saanut ihan kokonaisvaltaisesti oloa parannettua kropassa. Siinä on nainen joka tietää ihmiskehosta paljon!

Kiitos upea kisaaja ja tiimikaverini Sanna Rajala, jonka kauniissa bikineissä sain kisata nämä kisat!

Kiitos myös kanssakilpailijoille hyvästä kilpailusta. Mua vastassa oli aivan mielettömiä ja upeita naisia, enkä todellakaan ollut varma voitosta nämä kaunottaret nähtyäni! Ja iso käsi myös teille kaikille jotka karjuitte katsomosta! Vaikken sinne oikein nähnytkään niin tiesin että siellä te kaikki ootte :) :)

Varmaan unohdin miljoona tärkeää, mutta se johtuu vaan mun lahosta päästä (joka oli muuten kisoja lähemmäs mennessä koko ajan lahompi :D)....

Kuva Body-lehden galleriasta

Kuva Body-lehden galleriasta
Eilen nautin ruuasta ja levosta täysin rinnoin enkä todellakaan kitsastellut ruuan määrässä ;D Huomenna nimittäin on aika palata ruotuun, sillä voitto Fitness Classicissa tarkoittaa mulle myös maajoukkuepaikkaa noin kuukauden päässä oleviin euroopanmestaruuskisoihin..!!! Lähden edustamaan Suomea bikini fitness -158 cm -sarjassa. Kerrankin on hyötyä siitä, että on tällänen hobitti, koska meille on siis ihan oma hobittisarjamme ;)))

Mä en malta odottaa treenien pariin pääsemistä... Joskaan mitään kovin kovia gainsseja ei tässä ihan lähiviikkoina ole odotettavissa, koska dieetti tiukkenee ja kalorit on siis niukassa. Euroopassa halutaan tiukkaa lookkia, joten tarkkana pitää olla seuraavien viikkojen aikana ja pitää fokus edelleen oleellisessa. Nyt sitä on kuitenkin viisaampi kaiken suhteen ja tietää vähän miten kroppa mihinkin asiaan reagoi ja millasia asioita se dieetillä vaatii toimiakseen, joten on helpompaa jatkaa tästä eteenpäin. Ja myös olla stressaamatta siitä, jos kroppa näyttää kaksi viikkoa ennen kisaa ihan erilaiselta miltä sen lavalla pitäisi näyttää. Se lavakunto kun kirjaimellisesti on vain yhden päivän kunto!

Kovia treenejä kaikille ja iso kiitos vielä kerran! Jatketaan matkaa kohti EM:iä!

12 kommenttia:

  1. Jee, jee, jee! Ihan super ja täytyy nyt vielä sanoa että ihan maallikkona ummikkona tykkään sun lookista eniten. Sun rusketus on ihan nappi, niin kauniin luonnollinen ainakin näin kuvissa. Ei muuta kuin älyttömästi tsemppiä seuraavaan puristukseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Rusketus oli luonnossa kaikkee muuta kuin luonnollinen, mutta lavavaloissa just nappi :D

      Poista
  2. hyvä johanna, meni voitto niiiiiin oikeaan osoitteeseen :). Rusketus näyttää munkin silmään täydelliseltä. Millä värillä se on tehty vaiko ruiskutettu? -Jonna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ruiskutettu, ProTania telattiin pintaan. Kiitos :)

      Poista
  3. Ihanaaaaa, ONNEA! Mun mielestä ansaitsit voiton ihan täysin.. Oot niin luonnollinen (jos niin nyt voi sanoa :D) ja et mikään tyrkky ja jotenki niin maanläheinen ja kaunis ja upee ja ihana pylly ja mitkä tissit! Eihän sulla oo silareita?! Oot mieletön pakkaus!! Nyt ymmärrän miks miehet syttyy n.160senttisiin naisiin ;D

    VastaaPoista
  4. Loistava suoritus ja hyvältä näyttää! Mutta niin, mitenkäs niitten silareiden kanssa? Siitä kyllä iso miinus, jos sellaiset olet laittanut. Luonnollisuus kunniaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ala mun tissejä kommentoimaan, ei kuulu kenellekkään :D

      Poista
  5. Näytit upealta, onnea voitosta! Ja tsemppiä EM-kisoihin :)

    VastaaPoista
  6. Ihan mahtava suoritus, onneksi olkoon! Meni kyllä voitto täysin oikeaan osoitteeseen! Täällä taas joku sai roppakaupalla lisää treenimotivaatiota noita kuvia katsellessa ;)

    VastaaPoista

Jätä viesti <3