-

tiistai 31. joulukuuta 2013

Upeaa Uutta Vuotta!

Takana on vuosi, joka on mun omalla kohdalla saanut niin nauramaan kuin itkemään, ilostumaan kuin suuttumaan, innostumaan kuin pitkästymään ja sen seurauksena taistelemaan kohti muutosta. Se, mikä on varmaa on se, että joka päivä on opettanut mulle jotain uutta ja kasvattanut mua ihan älyttömästi.


Olen oppinut ennen kaikkea enemmän itsestäni ja siitä, että elämässä ei voi miellyttää kaikkia. Rakastan tehdä ihmisiä iloiseksi, se on yksinkertaisesti mun luonteeseen sisälle ruuvattu ominaisuus, mutta mun on ollut myös oikeasti samalla pakko alkaa miettiä, mitä MÄ oikeasti haluan mun elämältä. Mistä asioista nautin, mikä tekee mut onnelliseksi. En sano, että mulla olisi nyt sitten yksiselitteinen vastaus tohon, mutta oon taas pidemmällä itseni tuntemisessa kuin vuosi sitten.


Yksi asia, mitä oon pyrkinyt myös kuluneena vuonna vaalimaan, on hetkestä nauttiminen. Mun toive on, että myös Sinä nauttisit elämästä ja sen pienistä ihanista, ohikiitävistä hetkistä joka ikinen päivä. Niin, että vaikka sulla onkin elämässä suurempia tavoitteita, voisit nähdä, että sulla on tää mahtava elämä jo TÄSSÄ ja NYT! <3

Jos uusi vuosi on se, mikä saa sut ajattelemaan niitä juttuja, mitä haluat elämältä, niin okei, mutta älä unohda että uusien ja suurten juttujen tekemiseen ei uutta vuotta tarvita. Ja elämääkin on jo ennen, kuin isot tavoitteet on saavutettu.

<3


Kuva on mun vuoden viimeisestä treenistä, joka oli hikinen, mutta mahtava jalkapuntti+plyometrinen. Yksi mun tavoitteista vuoden alusta alkaen oli palata kohti sitä hyvää oloa joka aikaisemmin treeneissä oli. Mennä eteenpäin kroppaa kuunnellen ja esimerkiksi selkäkivuista eroon päästen. Nyt kun katson taaksenpäin, nää asiat on todellakin toteutuneet! Oon todella todella kiitollinen siitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä viesti <3