-

tiistai 14. tammikuuta 2014

Tiistaiterkkuja

Heipä hei ja kivaa tiistaiyötä :D Mulla on unirytmit vähän poskellaan kun muutamana iltana/yönä on menny myöhään. Joten keittelen täällä riisiä ja sen sellasta, ihan normaalisti lähempänä puoltayötä. (edit. Poltin just riisin ihan kunnolla pohjaan ja tän viikon ruokalistalla onkin siis punariisiä savuaromilla. Damn.)

Mun oli tarkotus tehdä teille postaus Nathalia Melon seminaarista, mutta jätän sen nyt myöhemmäksi kun haluun käydä muistiinpanot vielä kunnolla läpi. Jos ette vielä seuraa mua Instagramissa, niin seuratkaa nyt - siellä on parit kuvat Nathaliastakin ;) Ja päivittelen Instagramia melkein päivittäin muutenkin.

Mutta siitä seminaarista noin yleisesti; huolimatta kaikesta häsläyksestä ja säädöstä jota matkan aikana eteen tuli, en katunut kyllä tippaakaan että lähdin sen seminaarin kuuntelemaan. Kuva Melosta ei muuttunut yhtään, tai korkeintaan vielä positiivisempaan suuntaan. Hän on enen kaikkea Urheilija isolla u:lla, mutta sen lisäksi vielä ihan mielettömän lämmin ja aurinkoinen persoona. Ei mikään pyllynpyörittäjä-bikinibeibe todellakaan. Mun olis tehny mieli vaan koko ajan nyökytellä päätä ja hihkua et jes, just ton mä halusinkin sun suusta kuulla kun kuuntelin sen juttuja. :D Mutta niistä lisää sit joskus.

Laitan taas kuvapläjäyksen alkuviikon hommeleista, koska kuvathan kertoo enemmän kuin mun tuhannet sanat... :)

Selkäpallukoita. Vai -makkaroita. Yritän edelleen keskittyä hurjasti siihen ettei epäkkäät kasvais milliäkään (tai grammaakaan??) lisää, hoen niille aina treenissä et 'kuole, kuole..'

Vinkki bataatin ystäville tai niitä valmentajan käskystä syöville ;) Mä olen viime satsit tehnyt siten, että laitan joka annoksen folion sisään ihan kuin uuniperunan. Sit unohdan ne uuniin tunniks pariksi ja ah ihanuus! Kosteus pysyy folion sisällä joten näistä ei tuu semmosia kuivia känttyjä mitä monesti paloiksi leikatuista. Mä tykkään kyllä niistäkin, mut mut :D ..kokeilkaa tätä!

Lontoon sää ei oo suosinu, mutta millonkas se suosis. :) Ihmeen harvoin tollasia rankkasadekuuroja kuitenkaan on, jollainen eilen osu kohdalle, mutta tihkusadetta ja semmosta yleistä kosteen sumusta keliä kyllä on ja paljon. Mut ei se hei mitään, eihän täällä aurinkolomalla olla :D (Huom! Zero Pointit jalassa kuten asiaan kuuluu, ja niistä on ollut kyllä apua jalkojen nestekiertoon ja aineenvaihduntaan.)

CT Fletcherin tutut terveiset meikäläiselle :)
Ja siitä vielä lisää...
...jaaaaa sitten teoriasta käytäntöön - tiukka katse olkapäihin ennen treeniä ja "I command you to GROW." Silleen se homma etenee.

Kanaburgeri :'D Joku sanois että "köyhän miehen sellainen", mut musta tää on niin namia! Joka päivä maistuu ihan yhtä hyvälle.
Tältä naiselta löytyy myös reissussa aina jostain laukunpohjalta vähän hiukopalaa. Onks normaalia, ettei mun mielestä oo enää mitenkään outoa/kiusallista/tavallisuudesta poikkeavaa syödä eväitä missä vaan?? Vaikka juna-asemalla niinkuin tässä? Jotenkin jopa yllätyin kun mun mies rupes yks kerta kertomaan kavereilleen kuinka Johanna aina syö ihan ihme paikoissa ja mä en ollu edes ajatellu että asia on niin. Eväitähän syödään siinä kohdassa missä ollaan sillon kun on ruoka-aika?

Lisää ruokaaaaaaa! Tuttuja eväitä, bataattia ja kalkkunaa. Namnam.

Hauskaa viikon jatkoa ja stay tuned! Nathalia Melon terveiset tulossa pikapuoliin!

4 kommenttia:

  1. sä oot kyllä joku mun sielun sisko :o!?!?? C.T fletcher ja kaikki :D Ja toi sun kroppa USKOMATON! mitä kaikkee sä oot harrastanu??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Säki fanitat?? ;) Joo no sun juttuja lueskellessa on tässä tullu kyllä vähän sama fiilis :D En sit viittiny kommentoida innoissani joka postaukseen mut sulla on kyl hyvä meininki! Ja samat sanat, uskomaton kroppa. Kiitokset vaan kaunis <3

      Mä oon harrastanu ratsatusta, yleisurheiluu, hetken aikaa painonnostoa... ja sit ihan punttia aika kauan, vaikken mitenkään suunnitelmallisesti :)

      Poista
  2. Paljonko kyykkäät ? Entä paljon saat prässistä? Mikä on sun mielestä tehokkain liike pakaroille? :) oon sun fani kyllä ihan mieletön kroppa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka, kiitos paljon.

      Mä en oikeastaan treenaa varsinaisesti voimatasojen kasvatus tavoitteena koska voimaa on treenattu jo vuosien saatossa ja nyt haetaan lähinnä lihaspyöreyttä. Pystyn siis voimatasojen puolesta treenaamaan sellaisilla painoilla, joilla lihasten kasvatus teoriassa pitäisi olla mahdollista. En edes tiedä mun maksimeita tällä hetkellä. Oon joskus aikoja sitten kyykännyt syvältä (pohjista) takaa ykkösmaksimitestin ja sanotaan nyt vaikka et alle 100 kilolla ;). Mutten muista edes että tota olis testattu sen jälkeen kun oikeasti on alkanut tuntua siltä että voimaa oli. Nykyään jauhan sitten eri pituisia sarjoja aina sillä painolla millä tuntuman treenattavaa lihakseen saan - tottakai tavoite on ettei sarjapainot ainakaan laskusuuntaan kääntyisi mutta kuten sanottu, maksimeita ei ole mitattu vuosiin. En varmaan oo kauheen voimakas enää mutta se ei haittaa, koska se ei ole se ykköstavoite. :) Itse asiassa jossain vaiheessa pienensin painoja aika tuntuvasti että oppisin käyttämään tiettyjä lihaksia paremmin kompensoimatta vahvemmilla lihaksilla. Siitä sitten pikkuhiljaa lähdin taas nostamaan kun työ alkoi mennä oikeaan osoitteeseen. Hiljaa hyvä tulee ja pitkäjänteisyys on näissä hommissa ykkösjuttu.

      Pakaroille parasta on vaihtelu ja se että teet työn juuri sillä pakaralihaksella. :) Mitään yhtä parasta pakaraliikettä ei ole. Teen puntin lisäksi paljon erilaisia loikkatreenejä ja sprinttejä.

      Poista

Jätä viesti <3