-

perjantai 14. helmikuuta 2014

Iso kiitos <3

Mun tänkertainen Suomi-visiitti on sujunut kiireisissä mutta kivoissa merkeissä. Oon saanut nähdä kavereita ja sukulaisia, yhteistyökumppaneita ja valmentajaa, viedä kouluhommiakin askelen eteenpäin. Nyt mä istun bussissa matkalla tapaamaan toista valmentajaa, Marjoa. Kaiken kaikkiaan tehokas ja onnistunut reissu :)

Nyt on tähän väliin ihan pakko kiittää kaikkia teitä tosi isosti tsemppauksesta ja kauniista, kannustavista sanoista viimesimmän, "vähän" synkemmissä fiiliksissä kirjoitetun postauksen jälkeen. Saitte mut hymyilemään ja valoitte kyllä mielettömän määrän positiivista energiaa muhun. Iso kiitos siitä!

Eilisen valmentajan tapaamisen jälkeenkin mieli on taas rauhallisempi kunnon suhteen. Annalla on hyvä silmä lajin vaatimuksille, ja mun on nyt vaan luotettava siihen. Turha mennä liian kireeksi tässä vaiheessa ja kitkutella sitten loppudieetti kuihtuneen kehon kanssa. Nää on ekat kisat ja tottakai haluan viedä lavalle parasta mitä pystyn, mut tää on silti vielä monella tapaa oppimista ja kokeilemista sen osalta, miten tää kroppa mihinkin asiaan reagoi.

Yhdestä muustakin asiasta haluan kiittää yhtä tiettyä tyyppiä ;). Nimittäin, mä sain juuri lainaan yhden kauneimmista asuista, jonka olen päälleni pukenut. Bikinit, joissa kisaan mun ekat kisat! Ne on niin kauniit, etten oo tajunnutkaan miten kauniita ne voi olla lähietäisyydeltä nähtynä! En oo tähän mennessä kauheesti täpissy näitten kisoihin liittyvien tilpehöörien osalta, mutta nyt oon kyllä ihan täpinöissäni <3


Oon ymmärtänyt, että tässä on joku kirjoittamaton sääntö, et bikinien väriä ei saa etukäteen paljastaa, joten saatte nyt nähdä vaan mustavalkokuvan :D. Mulle ei sinänsä ole väliä jos/kun joku värin tietääkin, koska en ymmärrä mitä se muuttaa, mutta pidetään nyt ainakin osaa teistä vielä riipivässä epätietosuudessa :D.

Kaiken kaikkiaan kovin iloinen ja kiitollinen olo nyt. Tästä on hyvä jatkaa!

5 kommenttia:

  1. Uuuuuh! Odotan innolla, että nään minkä väriset ^.^ Ja tsemppiä, näytät aivan uskomattomalta mimmi!

    Päivi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos upea <3 ;) Tsemppiä sullekkin, ois kiva nähä sua pitkästä aikaa!!

      Poista
    2. Olisi ihana nähdä! Ootko miten Suomessa? :)

      Poista
    3. Mä tuun pikavisiitille ens viikolla, mutta vielä auki ehdinkö Helsinkiin asti. Oispa ihana kahvitella vaikka tiimiläisten kesken, tai käydä vetää vaikka posetreenit.

      Siitä seuraavan kerran tuun vasta maalis-huhtikuun vaihteessa ja näillä näkymin tarkotus olla suoraan sinne Fitness Classiciin saakka.

      Poista
    4. Laita ihmeessä tonne tiimisivuille aikoja, millon ehtisit kahville, ni katotaan muitakin mukaan :)

      Poista

Jätä viesti <3