-

sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Chillailu-viikonloppu

Tänä viikonloppuna sain hyvän syyn antaa kropalle sen kaipaaman parin päivän tauon treeneistä kun lähdettiin mun porukoiden ja miehen kanssa veneellä Itä-Suomeen. Pääsin niille hoodeille ekaa kertaa - ja Saimaan kanavassa oltiin Venäjänkin puolella pitkät pätkät :) First time for everything!




Lauantai oli kyllä rentouttavin päivä aikoihin. Ajeltiin veneellä koko päivä Haminasta Lappeenrantaan ja koko 14 tunnin seilailun ajan mä ainoostaan nautin maisemista, nukuin ja söin :D Precious! Päiväunet veneen fly bridgellä osottautu kieltämättä suosittelemisen arvoseks kokemukseksi.

Nyt pitäis olla virtaa uuteen viikkoon yllin kyllin! En muista millon oisin levänny näin totaalisesti kaks päivää.





Ens viikko tuo mukanaan taas kaikkea kivaa, can't wait!! Ensinnäkin treenaillaan tekniikoita pariin otteeseen valmentajan kanssa. Sen lisäks koittaa tositoimiin ryhtyminen muutenkin, kun saan uuden sali- ja aerobisen ohjelman ja ruokavalion.. Mielessä kävi että pitäiskö järjestää tähän viime tippaan vielä joku totaaliretkahdus ja syödä ittensä turvoksiin jätskistä ja karkista :D Mutta eipä sille osottautunu tarvetta vaikka kuinka koitin miettiä mitä mun tekis mieli. Oon syöny niin perusterveellisesti melkein aina joten sellasista mätöistä tietää tulevan vaan ällötyksen. Tuttua linjaa siis ollaan menty ja katotaan mitä muutoksia uus viikko ja valmentajan tekemä ruokavalio tuo tullessaan!





Sormet kyllä syyhyää jo uusia ohjelmia odottaessa... Mä oon treenannu nykyisellä, ite tuunaamallani ohjelmalla about huhtikuun puolestavälistä asti joten kroppa alkaa kaivata muutosta jo. Muutenkin oon huomannu että ainakin itellä toimii monipuolisuus sekä kropan että pääkopan hyvinvoinnin ylläpitämiseksi. Aerobista mulla on ollu mukana ohjelmassa aika minimaalisesti, enkä tiedä tuleeko sitä samantien ihan hirveesti lisää mutta varmaan vähän ainakin.





Onneks nyt on osaavat valmentajat niin ei tarvi enää yksin arpoa miten muuttais treeniä ja mitä uusia juttuja kokeilis :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä viesti <3