-

keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Kunto 11/2013

Varoitus peilin kautta otettuja posekuvia vihaaville: tää postaus on sitä itteensä. :P Päivän kuntoa (tai itse asiassa oisko jo parin päivän takaista, mutta tän hetken kuntoa kuitenkin) eestä ja takkaa! Joka puolelta! Tästä lähdetään ponnistamaan kohti huhtikuuta ja Fitness Classicia. Kisaan bikini fitneksessä -163 -sarjassa eli lyhyimmissä naisissa. Tervetuloa kannustusjoukkoihin :)

Mun matka tän lajin parissa on vasta alussa, mutta ainakin treenikaudella homma on tuntunut ihan omalta. Mun miehelle sanoinkin, että vaikkei mulla olisi annettavana mitään huikeimpia ennen & jälkeen -muutoskuvia, niin olen kuitenkin saanut vietyä (loistavan valmennuksen ja muiden tukijoukkojen avulla) hommaa "nextille levelille", niinkuin tarkoitus alunperin oli. Että oppisin lisää niistä asioista, joita muutenkin teen. Tää matka on ollut ja tulee toivottavasti jatkossakin olemaan kohti sitä minua, joka olen aina ollut, mutta jota vastaan oon myös aikanaan taistellut. Sitä kautta toivon, että mulla on tän seurauksena jotain annettavaa myös mun läheisille.

Poset on hakusessa mutta onneks on vielä muutama kuukausi aikaa hioa niitä.






Vaikeeta hommaa. Mun hovikuvaaja ei ollu paikalla, joten tätä tää nyt sitten oli. :''D

Eipä mulla muuta.

2 kommenttia:

  1. Sulla on kyllä ihan älyttömän hieno muoto noissa jaloissa! :) Arvostan kyllä, koska itelle jalat on ollu vaikein saaha kehittymään ja tuntuu että saan kyykätä maailman ääriin eikä se silti näy :D Onhan mulla kyllä aikaakin vielä! Sinä oot kyllä tehny hienoo työtä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Jalkojen eteen saa kyllä viettää hikisimmät mutta parhaat sessiot :D Tsemit kyykkäilyihin!

      Poista

Jätä viesti <3